1 december 2010

7 Månader

1 December
dessa bilder tog jag i söndags. Hon hade jätteroligt ute i snön, men så fort jag lämnade henne för att plocka in lite ved så hittade hon någonstans att börja gräva. Vet inte hur jag ska få bort det beteendet:(


Nu kommer jag vara utan arbete ett tag och den tiden ska jag verkligen ta vara på:) Jag vill börja träna med Suki och jag känner att lydnad är väldigt viktig just nu. Den veckan jag hade semester och var ute i skogen med henne varje dag var hon jätteduktig men nu säger Bulent att hon inte alls lyssnar när han går med henne till jobbet. Det är nog viktigt att återkomma till olika saker som hon har lärt sig som Sitt, ligg osv. Annars glömmer hon av det lätt.

Det värsta är att det är så kallt att jag helst inte vill gå ut;) men inga mer ursäkter...ska in till stan i dag och köpa termobyxor o sen är det bara ut o leka o träna i kylan.

1 kommentar: