18 april 2012

18 April

Vi blir galna snart för än har de inte hört av sig. Jag ringde i måndags och hon sa att det kan ta upp till 10 dagar tills de får svar. 

Det konstiga är att Suki har varit jättepigg sen vi kom hem från djursjukhuset. Hon vill gå och stannar inte varje gång vi är ute. Det har hänt 2 ggr sen förra veckan att hon bara har kissat och sen vägrat att gå. Även hemma hämtar hon leksaker och vill leka och varje gång jag lagar mat kommer hon och hoppar på mig och skäller och har sig. 
Vet inte om piggheten beror på att hon inte får lika mycket motion eller att det kanske bara var en infektion som håller på att försvinna??


Imorgon fyller min älskling 2 år:) och gissa vad B vill köpa till henne i present?


Första gången jag fick hålla älsklingen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar