5 november 2013

22 Oktober

Sova över

I lördags fick Akiro sova över hos oss och vi fick känna av lite hur det är att ha två hundar eller rättare sagt två Akitor:) Suki tyckte i alla fall att det var roligt. De lekte jätte mycket i nån timme sen tröttnade de (mer Suki än Akiro) och sen fortsatte dom leka och sen tröttnade de igen. Så höll de på hela kvällen. Suki blev nog lite förvånad när vi skulle lägga oss och Akiro var kvar och stackars Akiro var förvirrad för Suki var på nedre våning och jag och B var på övre våning och han var inte van vid trappor så när han väl kom upp vågade han inte gå ner och Suki vägrade komma upp så han visste inte var han skulle vara. Till slut kom Suki upp och vi kunde sova:) men på morgonen var det samma sak...Suki gick ner och Akiro började gå fram och tillbaka tills jag fick gå upp och ta ner honom. Tanken var att jag skulle bara ta ut Akiro för en snabb promenad runt 7 tiden sen skulle vi ta en lång promenad med B. Men Suki ville förstås också gå ut just den dagen så tidigt på morgonen. Så jag fick ta ut båda hundar ensam och det var inte lätt kan jag säga. 

 B försöker få Akiro att komma upp så vi kan fota men han vill inte:)

 Akrio vid krukan som han sedan kissade i:(
 Söndagens långpromenad

 Lek på fotbollsplan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar