3 januari 2011

2011

Det nya året har inte börjat som vi har hoppats på..men vi ger inte upp. Nu har Båda Matte och Husse lovat att Sukis behov ska alltid komma i första hand.

Då vi hade besök under nyårshelgen blev det inga långpromenader för Suki och det har jag skuldkänslor för, men som sagt har jag lovat att även om det innebär att jag måste upp 2 h tidigare för att Suki ska få komma ut och leka länge så gör jag det.

Vi ska även anmäla oss till en lydnadskurs och till våren till en spårkurs. Hon är dukitg på att spåra och jag tror att hon tycker att det är jätteroligt:)

Jag har fortfarande problem med bitande när vi leker. Även om jag blir arg och går därifrån eller tar henne i örat så tar hon inte åt sig utan forstätter att bitas.

Hennes Urinväxtinfektion verkar vara borta tack och lov. Det var ingen rolig period med medicinering kan jag säga. Då jag var tvungen att ge henne medicin 3 ggr om dagen med 8 timmars mellanrum så gick jag upp tidigit på morgonen och lade mig sent på kvällarna:(

På tal om det får jag nog lägga mig nu så vi kan få en tidig start imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar